template

Wednesday, June 20, 2012

Awaakk Pleaseee lah berubahh Yeee~




Untuk renungan bersama sahabat-sahabat sekalian..terutamanya yang bergelar wanita.. saya sayang dirimu seperti diri ini jua.. 


         Dengarlah wahai wanita~ Selangkah anak perempuan keluar dari rumah tanpa menutup aurat, maka selangkah juga ayahnya itu hampir ke neraka. 
         
        Selangkah seorang isteri keluar rumah tanpa menutup aurat, maka selangkah juga suaminya itu hampir ke neraka. Setitik air mata ibu kerana perangai jahat anaknya, selamanya kamu dalam neraka selagi tiada keampunan dari ibumu. 


        Hargailah pengorbanan kedua ibu bapa kita.. Jika sudah bersuami, janganlah hanya kerana kita yang tidak menutup aurat, dia pun tertarik sama. Sayangilah mereka sepertimana mereka menyayangi kita. Jangan kerana kita orang lain yang kena. 


         MasyaALLAH...ALLAHU AKBAR sungguh nasihat ini untuk diri saya sendiri dan juga wanita-wanita di sana yang bergelar anak, isteri dan yang mempunyai keluarga.... Sayangilah mereka.. Jika tiada rasa sayang untuk mereka, sayangilah diri mu sendiri wahai wanita yang ku sayangi (n_n) ..ALLAH sentiasa bersama hamba-hambaNYA.

No comments:

Post a Comment